Vi holder efterårsferie hele uge 42 - Ordre vil først blive behandlet i uge 43

Spørgsmål

Typiske spørgsmål vi får fra kunder.
Hvis du ikke finder det du søger, så tøv ikke med, at kontakte os!

 

 

Min bestilling er lagt - Hvad sker der nu?

Når din ordre er lagt, vil den blive produceret i den rækkefølge den kommer ind i vores system på. Skal din ordre special designes, kan du blive kontaktet for godkendelse af designet, inden den bliver sendt til produktion. 

  

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

- Der vil typisk gå 3-5 hverdage fra vi modtager din ordre til, at ordren er klar til afsendelse. Du vil få besked via SMS og e-mail, når din pakke er afsendt.

 

Kan jeg få leveret mine vare hurtigere end forventet?

- Kontakt@fausoedesign.dk - Så kan vi give dig et præcist svar.

 

Hvornår bliver pengene hævet på min konto?

- Pengene bliver først trukket, når din pakke afsendes. 

 

Der er sket noget med min ordre, hvad gør jeg?

- Hvis det skulle ske, at dine varer bliver beskadiget i forsendelsen eller du har modtaget din ordre, men der er en fejl på produkterne eller der er mangler fra vores side, så send os en mail - Kontakt@fausoedesign.dk - Så vil vi hurtigst muligt få rettet op på ordren. 

 

Hvad er vores reklamationsret?

- Hvis du har bestilt et produkt, gives der 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening/behandling af produktet. 14 dages returretten gælder kun standard varer og bortfalder ved specialdesignet produkter.

 

Jeg har skrevet min mail/leveringsadresse forkert - Hvad gør jeg?

- Skriv en mail til Kontakt@fausoedesign.dk om hvad der skal skrives, så ændrer vi det med det samme.

 

Jeg har et spørgsmål - Hvad gør jeg?

- Du går op i vores 'Kundeservice' og skriver dit spørgsmål og dine informationer. Du kan også vælge, at sende en mail til - Kontakt@fausoedesign.dk, så besvarer vi din mail, hurtigst mulig.