Leveringstid 3-5 hverdage - Fragt kun 29 kr - Fri fragt på ordre over 399 kr

Spørgsmål

Typiske spørgsmål vi får fra kunder.
Hvis du ikke finder det du søger, så tøv ikke med, at kontakte os!

 

 

Min bestilling er lagt - Hvad sker der nu?

Når din ordre er lagt, vil den blive produceret i den rækkefølge den kommer ind i vores system på. Skal din ordre special designes, kan du blive kontaktet for godkendelse af designet, inden den bliver sendt til produktion. 

  

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

- Der vil typisk gå 3-5 hverdage fra vi modtager din ordre til, at ordren er klar til afsendelse. Du vil få besked via SMS og e-mail, når din pakke er afsendt.

 

Kan jeg få leveret mine vare hurtigere end forventet?

- Kontakt@fausoedesign.dk - Så kan vi give dig et præcist svar.

 

Hvornår bliver pengene hævet på min konto?

- Pengene bliver først trukket, når din pakke afsendes. 

 

Der er sket noget med min ordre, hvad gør jeg?

- Hvis det skulle ske, at dine varer bliver beskadiget i forsendelsen eller du har modtaget din ordre, men der er en fejl på produkterne eller der er mangler fra vores side, så send os en mail - Kontakt@fausoedesign.dk - Så vil vi hurtigst muligt få rettet op på ordren. 

 

Hvad er vores reklamationsret?

- Hvis du har bestilt et produkt, gives der 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening/behandling af produktet. 14 dages returretten gælder kun standard varer og bortfalder ved specialdesignet produkter.

 

Jeg har skrevet min mail/leveringsadresse forkert - Hvad gør jeg?

- Skriv en mail til Kontakt@fausoedesign.dk om hvad der skal skrives, så ændrer vi det med det samme.

 

Jeg har et spørgsmål - Hvad gør jeg?

- Du går op i vores 'Kundeservice' og skriver dit spørgsmål og dine informationer. Du kan også vælge, at sende en mail til - Kontakt@fausoedesign.dk, så besvarer vi din mail, hurtigst mulig.